Äänimaljarentoutus

Laaksolahden kappeli

Tervetuloa äänimaljarentoutukseen

Tervetuloa äänimaljarentoutukseen!
Äänimaljarentoutus on syvärentoutusmenetelmä, jossa nepalilaisten äänimaljojen, Koshi-kellojen ja muiden soittimien lempeät äänet ja värähtely johdattavat makuualustoilla, peittojen alla makaavat osallistujat lepoon ja rentoutumiseen. Rentoutus kestää 45 minuuttia, mutta osallistumiseen kannattaa varata aikaa reilu tunti. Rennoissa ja kiristämättömissä vaatteissa on helpompi rentoutua. Rentoutumista voi jatkaa klo 19 alkavassa Rauhaa & syvyyttä ehtoollishartaudessa.

Äänimaljarentoutusta ei yleensä suositella raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, henkilöille joilla on sydämentahdistin tai syöpähoidot käynnissä. Jos pohdit äänimaljarentoutuksen sopivuutta itsellesi tai haluat tietää siitä tarkemmin voit olla yhteydessä rentoutuksen toteuttajaan.

Ilmoittautuminen pia.harkonen@evl.fi

• Aikuisille Aikuisille